Verplaatsing Familiedagen

veelgestelde vragen (FAQ)

Onlangs hebben wij bekend gemaakt dat Familiedagen 2020 verplaatst wordt naar 4, 5 en 6 mei 2021. U leest het nieuwsbericht over de verplaatsing van het evenement hier. Wij begrijpen dat deze verplaatsing een aantal vragen bij u oproept, dus hieronder kunt u de antwoorden op de veelgestelde vragen vinden. 

Algemene vragen

In de afgelopen tijd en met name na de persconferentie van 28 september jl. voelden we een veranderd sentiment vanuit onze standhouders en bezoekers. De behoefte om Familiedagen te verplaatsen nam steeds meer toe door de actuele ontwikkelingen rondom COVID-19. Als organisator van Familiedagen is het onze plicht om te luisteren naar de wensen van onze doelgroep en daarom hebben we besloten om het evenement door te schuiven naar 4, 5 en 6 mei 2021. 

Familiedagen vindt, vanwege het karakter van het evenement, altijd plaats tijdens een schoolvakantie. In 2019 hebben wij een hele succesvolle Lente Editie van Familiedagen georganiseerd in de meivakantie. Daarom hebben wij besloten om deze editie door te schuiven naar de meivakantie van 2021. 

Uiteraard moeten wij ook rekening houden met andere beurzen en evenementen op onze locatie. Wij realiseren ons dat 4 en 5 mei bijzondere dagen zijn in Nederland en zullen daarom rekening houden met de betekenis van deze feestdagen en hier ook aandacht aan schenken tijdens het evenement. 

Wij hebben heel bewust gekozen voor een datum die ver genoeg in de toekomst ligt. Uiteraard hopen wij dat Familiedagen in mei wel doorgang kan vinden en anders zullen wij opnieuw naar een alternatief gaan zoeken. 

Tickets

Als u een ticket heeft gekocht voor Familiedagen, ontvangt u van ons een e-mail. Wij bieden u twee mogelijkheden voor uw order: 

U kunt uw order om laten zetten naar een voucher.  Als u voor deze optie kiest, ontvangt u van Paylogic een vouchercode, die u kunt gebruiken om in de toekomst een kaartje te kopen voor Familiedagen. Door voor deze optie te kiezen, helpt u ons als organisatie enorm. 

U kunt er ook voor kiezen om uw order te laten restitueren. Het bedrag wordt dan binnen 30 dagen na het verstrijken van de deadline teruggestort op uw rekening. 

In de Algemene Voorwaarden Voucher Regeling leest u meer over uw voucher of restitutie.

In de mail die u van ons ontvangen heeft, staat uitgebreid omschreven hoe u een voucher of een restitutie aan kunt vragen. Hier heeft u uw ordernummer en e-mailadres voor nodig. Het ordernummer vindt u in de bestellingsbevestiging van Paylogic. Als u uw bevestiging niet meer terug kunt vinden, kunt u die hier opnieuw opvragen. 

Let op: wij vragen u om uw keuze uiterlijk 15 oktober 2020 door te geven via de link in de mail. Als wij na 15 oktober niets van u vernomen hebben, wordt uw order automatisch omgezet naar een voucher. U kunt dan geen restitutie meer aanvragen. 

Alle orders worden binnen 30 dagen na het verstrijken van de deadline (15 oktober) verwerkt door onze ticketpartner Paylogic. Als u een restitutie aan heeft gevraagd, kan het na het verwerken van uw order nog enkele dagen duren voordat het geld is teruggestort. Een vouchercode ontvangt u direct na het verwerken. 

U kunt uw voucher inzetten op alle edities van Familiedagen in de toekomst. U kunt dus nu bijvoorbeeld kiezen voor en voucher en die code gebruiken om kaartjes te kopen voor de Lente Editie, D.V. 4, 5 en 6 mei 2021. 

Uw voucher blijft geldig tot en met 31 december 2021. 

Als u onze mail naar tickethouders niet heeft ontvangen, willen wij u voor de zekerheid vragen om nog even het e-mailadres te checken dat u heeft gebruikt om de tickets aan te schaffen. Check ook voor de zekerheid even uw ongewenste e-mail. Mocht u echt niets ontvangen hebben, willen wij u vragen om contact op te nemen via het contactformulier

U heeft uw ordernummer nodig om een keuze te maken voor een voucher of een restitutie. Deze vindt u terug in de e-mailbevestiging van uw order. Als u deze niet meer hebt of niet meer kunt vinden, kunt u deze opnieuw opvragen bij Paylogic

Scroll naar top