COVID-19

Maatregelen voor bezoekers

Tijdens de persconferentie van 24 juli j.l. heeft de overheid groen licht gegeven voor het organiseren van bijeenkomsten met meer dan 100 personen, mits er aan de vastgestelde COVID-19 maatregelen wordt voldaan. We zijn blij dat we u weer mogen ontvangen. Om dit veilig te laten verlopen, hebben we op verschillende manieren de nodige maatregelen getroffen. 

Voorafgaand aan uw bezoek

Voorafgaand aan uw bezoek nemen wij de volgende maatregelen in acht:

Alléén online kaartverkoop

Let op: deze editie van Familiedagen is het alleen mogelijk om online een kaartje te kopen. Er worden niet langer kaartjes aan de deur verkocht. U kunt uw ticket met toegangscode uitprinten of meebrengen op uw smartphone. Uw barcode zal gescand worden bij één van de (contactloze) scanning stations.

Koop een kaartje voor één dag

Bij aankoop van uw kaartje vragen we u om één bepaalde dag te kiezen waarop u komt. Het is niet mogelijk om op een andere dag te komen dan waarvoor u het kaartje gekocht heeft. Enkel op die manier kunnen de social distancing regels gerespecteerd worden.

Voelt u zich ziek, blijf dan thuis

Hoe graag we u ook willen verwelkomen op ons evenement, wij vragen u om respect te hebben voor de gezondheid en veiligheid van iedereen. Indien u zich ziek voelt - ook bij milde symptomen van een verkoudheid of koorts - blijf dan alstublieft thuis.

Bereid uw bezoek voor online

Via de website van Familiedagen kunt u uw bezoek zo efficiënt mogelijk voorbereiden. U kunt de exposantenlijst en het programma raadplegen en vooraf inplannen welke bedrijven en producten u wilt zien en welke kennissessies u wilt bijwonen.

Tijdens uw bezoek

Tijdens uw bezoek nemen wij de volgende maatregelen in acht:

Social distancing

Wij vragen u vriendelijk om steeds een afstand van 1,5 meter te bewaren.

Vermijd fysiek contact

Er mag geen lichamelijk contact zijn bij de begroeting: geen handen geven en niet kussen.

Voelt u zich ziek, blijf dan thuis

Om voldoende fysieke afstand te kunnen bewaren, zullen we op ieder moment het aantal mensen aanwezig in de hallen monitoren, in lijn met de richtlijnen van de lokale overheid.

Maximum capaciteit voor
kennislokaal en podium

In de zalen zal er steeds een afstand van 1,5 meter tussen de stoelen in acht genomen worden. Dit betekent dat de capaciteit per zaal beperkt is, dus kom op tijd.

Eten & drinken

Zoals u van ons gewend bent, zal er voldoende eten en drinken verkrijgbaar zijn tijdens het evenement. Wij verzoeken u vriendelijk om voor het eten en drinken de handdesinfectiemiddelen te gebruiken die beschikbaar zijn bij de horecapunten.

Cashless betalen

Om gezondheidsredenen aanvaarden we enkel betalingen via pinpas of creditcard in onze Easyfairs evenementlocaties.

Gebruik van mondkapjes

Voor uw veiligheid dragen alle medewerkers van Easyfairs en Evenementenhal een mondkapje. Wij adviseren u hetzelfde te doen en gebruik te maken van de mondkapjes die gratis beschikbaar worden gesteld.

Looplijnen

Indien gangpaden voldoende breed zijn om bezoekers in beide richtingen toe te laten, vragen wij u om de looplijnen te respecteren die de looprichting aangeven.

Plexiglas schermen

Er worden plexiglas schermen geplaatst bij alle infopunten, cateringpunten en andere balies die bemand zijn tijdens het evenement.

Desinfectie

Tijdens onze evenementen zullen oppervlaktes gereinigd worden met ontsmettingsmiddel. De meest aangeraakte oppervlaktes zullen regelmatig gedesinfecteerd worden. De sprayers voldoen aan de strengste hygiënenormen.

Handhygiëne

Desinfecterende handgel zal overal op het evenement en in de gemeenschappelijke ruimtes beschikbaar zijn. Ontsmet uw handen regelmatig!

Scroll naar top